Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
| |
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання.
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.
|
Виконання завдання
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
|
Не вся інформація взята з відкритих джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
|
Випадкова вибірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
|
Результат роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції.
|
Точність і структурованість інформації; гарне оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи.
|
Матеріал логічно не вибудовано й подано зовні негарно; не дається чіткої відповіді на поставлені
запитання. |
Творчий підхід
|
Представлено різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору всієї групи.
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
|
Учні просто копіюють інформацію з запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квесту.
|
Робота групи
|
Вся діяльність роботи рівномірно розподілена між усіма членами команди
|
Робота над матеріалом розподілена між більшістю членів команди
|
Роботу виконували декілька учнів команди
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар